четвер, 21 травня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як  гуртківці можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме: 
  • перехід процесу навчання, що будується навколо потреб вихованців, вимагає адаптації і з боку самих вихованців, і з боку педагогів; 
  • педагоги мають працювати з гуртківцями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; 
  • гуртківці мають бути активними у власному навчанні;
  • педагоги можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище; 
  • педагог може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • задоволення навчальних потреб гуртківців  вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

        У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорила, як допомогти гуртківцям та лідерам учнівського самоврядування стати самоспрямованими в навчанні; проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання вихованців позашкільного закладу; створила  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створила тести для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для                                                                                                 успішного навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар