Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як гуртківці можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
- перехід процесу навчання, що будується навколо потреб вихованців, вимагає адаптації і з боку самих вихованців, і з боку педагогів;
- педагоги мають працювати з гуртківцями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
- гуртківці мають бути активними у власному навчанні;
- педагоги можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
- педагог може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
- задоволення навчальних потреб гуртківців вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорила, як допомогти гуртківцям та лідерам учнівського самоврядування стати самоспрямованими в навчанні; проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання вихованців позашкільного закладу; створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створила тести для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар