середа, 20 травня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».
Я зрозуміла, що:
  • оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та вимагати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; 
  • оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має  акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; 
  • форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; 
  • щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. 
        У цьому модулі я поділилася з учасниками тренінгу прикладами  робіт, які виконували лідери учнівського самоврядування; обговорила ідеї із залучення до процесу оцінювання; проаналізувала те, як школярі самі проводять оцінювання; доопрацювала плани оцінювання; створила форми для підсумкового оцінювання; переглянула та оцінила приклади учнівських робіт.


Немає коментарів:

Дописати коментар