четвер, 21 травня 2015 р.

Модуль 10. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні гуртківців за методом проектів, а саме: 

  • уміння розумно поставити запитання це основа якісного навчання, добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що гуртківці приносять до навчальної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; 
  • поведінка вчителя, сприятливе середовище у навчальній кімнаті та стратегії впровадження проектів все це важливо в організації навчально-виховного процесу, що базується на навчальних потребах гуртківців; 
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза навчальною кімнатою, перед, під час та після виконання гуртківцями проектів і забезпечують успіх навчання. 
У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб гуртківців; створила план впровадження теми та документ для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.








Немає коментарів:

Дописати коментар